15 marca 2011

Skazani na Sukces

Skazani na Sukces

Autorem artykułu jest Krzysztof Ostrowski



Wydawnictwo “Złote Myśli” ogłosiło promocję na wszystkie książki znajdujące się w ich ofercie i zawierające słowo SUKCES w tytule - cóż, jakże mógłbym nie wspomnieć o tym na blogu w sukcesie :)
Zanim jednak klikniesz link, by zobaczyć jakie to tytuły, chciałbym opisać na co ja zwróciłem uwagę.
O promocji 'publikacji sukcesu' dowiedziałem się z newslettera, który regularnie jest mi wysyłany przez Złote Myśli. Kiedy dostałem maila, z brakiem zaangażowania - jak zwykle odbierając pocztę tego typu - przejrzałem szybko jego treść szukając odpowiedzi na 'czy jest tu cokolwiek co mnie interesuje?'... i było! Publikacje o sukcesie 25% tańsze... jednak nie ze względu na "tańsze" kliknąłem w link. Chciałem raczej sprawdzić jakie to publikacje... i o czym. I tu pewna statystyka... Oczywiście z przymrużeniem oka ;)

Wg złotych myśli na sukces składa się:
- w ok. 40% sukces w codziennym życiu
- w ok. 50% sukces w życiu zawodowym, z czego 7% sukcesu to obrona pracy magisterskiej... a 14% prowadzenie firmy (z czego 7% ebiznesu, czyli firmy internetowej) czy (7%) praca na własny rachunek jako agent ubezpieczeniowy
- w ok. 10% to sukces wychowania dziecka... chociaż do sukcesu w wychowaniu dodałbym 14% za sukces w negocjacjach i mowie ciała ;)

Oczywiście powyższe jest tylko zabawna (lub nie) interpretacją dobranych w promocji tytułów.

Moim zainteresowanie zdobyły następujące tytuły:

BURL=http://www.zlotemysli.pl/kieruneksukces/publication/show/6529/Swiadomie-do-sukcesu.htmlŚwiadomie do sukcesu/URL/B
Książka opisująca za pomocą historyjek szereg czynników mających wpływ na sukces w życiu. Dla mnie osobiście zbyt "bezpośrednia i uduchowiona". URL=http://swiadomy-sukces.zlotemysli.pl/kieruneksukces/Tu znajdziesz więcej informacji na temat tej książki/URL, a URL=http://www.zlotemysli.pl/kieruneksukces/publication/show/6529/Swiadomie-do-sukcesu.htmltutaj możesz ją kupić/URL.

BURL=http://www.zlotemysli.pl/kieruneksukces/publication/show/6466/Technologia-sukcesu.htmlTechnologia sukcesu/URL/B
Tytuł zainteresował mnie bardzo... Jednak po przeczytaniu dostępnego za darmo fragmentu osobiście nie mogę uznać tej książki za godną polecenia. Pierwsze 25 stron wywarło na mnie wrażenie czyjegoś pamiętnika, który nic nie wnosi. Może dalsza część jest ciekawsza, jednak ja jej nie kupie. URL=http://www.zlotemysli.pl/kieruneksukces/publication/show/6466/Technologia-sukcesu.htmlBy pobrać darmowy fragment, kliknij tutaj. /URL

BURL=http://www.zlotemysli.pl/kieruneksukces/publication/show/6506/Niezmienne-zasady-ludzi-sukcesu.htmlNiezmienne zasady ludzi sukcesu/URL/B
Hmm. Tytuł bardzo mnie zaciekawił. Spodziewałem się książki w stylu 'Zasady życia' czy 'Zasady bogactwa' Templara... a tu rozczarowanie. Książka jest zbiorem wersetów z Eklezjastyki Syracha (pierwszy raz słyszę)... z dodanymi, niezbyt trafnymi moim zdaniem komentarzami. Jeśli jednak cenisz rady typu: Nie kłóć się z ludźmi, z którymi pracujesz. Ten, kto będzie czuł urazę, może walnie się przyczynić do Twojego zwolnienia. czy też Dobrze wybieraj sobie żonę, a żona niech wybiera męża, aby mogli być sobie wybrani.
Nie polecam, aczkolwiek URL=http://zasady-ludzi-sukcesu.zlotemysli.pl/kieruneksukces/więcej informacji znajdziesz tutaj/URL.

BURL=http://www.zlotemysli.pl/kieruneksukces/publication/show/6421/Czynniki-osiagania-sukcesu.htmlCzynniki osiągania sukcesu/URL/B
Ściągnąłem darmowy fragment (URL=http://www.zlotemysli.pl/kieruneksukces/publication/show/6421/Czynniki-osiagania-sukcesu.htmlty także możesz, kliknij tutaj/URL), przeczytałem dwa pierwsze rozdziały i... na pewno nie uważam tego czasu za stracony. Książka jest ciekawa, chociaż czułem przesyt faktów. Pierwszy rozdział opisuje, na wielu rzeczywistych przykładach, jak ważne jest by robić to co się kocha, bo tylko to gwarantuje, że praca przestaje być pracą, a sukces jest tylko kwestią czasu. Przedstawione są dwa podejścia 1. odszukanie w sobie talentu w młodym wieku i skoncentrowanie sił na jego rozwijaniu lub 2. spróbowanie wielu różnych zajęć, po czym bogatym w doświadczenie zdobycie sukcesu w tych dziedzinach, które dają najwięcej satysfakcji. Oba poparte są niezliczonymi przykładami (może nawet zbyt duża liczbą), a na koncec konkluzja, że sukces zaczyna się od odkrycia w czym osiągnąć mistrzostwo i co się kocha robić.
Drugi rodział opisuje rozwój kompetencji... czyli w mocnym skrócie, to że nawet skromny talent w połączniu z pasją, skupieniem, organizacją czasu, zdecydowaniem, odpowiednim nastawieniem może stworzyć fantastyczne efekty. Sam talent nie wystarczy by osiągnąć sukces (tu przypomina mi się zdanie Geniusz to 1% talentu i 99% potu). BWybitne osiągnięcia są procesem. /BObierasz kurs i zmierzasz do celu przezwyciężając swoje lęki i ograniczenia. Wszyscy ludzie sukcesu znają się na czymś dobrze... i są wytrwali, bo kochają to co robią.

W dalszej części rozdziału prezentowane są wnioski z badań naukowych, których głównym przesłaniem jest konieczność pracy nad rozwijaniem swojej kompetencji w celu osiągnięcia sukcesu. Ponadto, ciekawym jest wniosek, że od rozpoczęcia "przygody" w danej dziedzinie, do osiągnięcia światowej klasy mija co najmniej 10 lat!
Gorąco polecam tą książkę. Zdecydowanie przeczytam ją w całości w najbliższym czasie osobiście i postaram się zamieścić notatki tutaj na kierunek-sukces.pl.
Więcej o książce znajdziesz URL=http://czynniki-sukcesu.zlotemysli.pl/kieruneksukces,1/klikając tutaj/URL, a URL=http://www.zlotemysli.pl/kieruneksukces/publication/show/6421/Czynniki-osiagania-sukcesu.htmlkupić ją możesz tutaj/URL. BPOLECAM!/B
---

Krzysztof Ostrowski
Obierz kierunek. Kierunek->Sukces
www.kierunek-sukces.pl


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz