24 grudnia 2012

Daj sobie szansę. (cd)

Daj sobie szansę. (cd)

Autorem artykułu jest Mira Ulowska


W artykule starałam się wytłumaczyć czym jest pozytywne myślenie. Jak może ono pomóc na drodze osiągania celów, samorealizacji, a końcu sprawić, aby być szczęśliwym.

spiewamyW poprzednim odcinku, nawiązującym do artykułu pt. Nasze śpiewanie, pisałam o tym, jakie zdarzenia w moim życiu doprowadziły mnie do tego, że zaczęłam śpiewać w chórze.

Nie napisałam tylko, że zachęciła mnie do tego osoba poznana w Klubie.

Ale o co w tym wszystkim chodzi?

To proste, chodzi o to, że wykorzystałam jakąś, daną mi przez życie szansę.

Mogę robić to, co kocham, co daje mi satysfakcję i odskocznię od szarości dnia.

Przez wszystkie lata mojego życia, które minęły z pewnością straciłam tych szans wiele. Nie byłam świadoma, że szczęściu należy pomóc. Nie widziałam tego, co dawało mi życie. Byłam ślepa i głucha na dawane mi znaki.

Teraz to wiem i chcę powiedzieć, że to szczęście jest tuż obok.

Ono patrzy i czeka.

Musisz mu pomóc.

Musisz uwierzyć, że czeka też na Ciebie.

Daj sobie szansę, nie przegap okazji, która może się drugi raz nie powtórzyć.

Nie ma gotowej recepty na szczęście. Niemniej każdy, absolutnie każdy ma szansę je odnaleźć.

Nie należy się zamykać na to, co może z pozoru wydawać się takie zwyczajne, nieistotne, mało ważne.

Nikt nie wie gdzie spotka to, na co czeka.

Ja swoją szansę, może już tę ostatnią, znalazłam w Klubie. Tutaj zaczęła się moja rola, którą lubię, która sprawia mi satysfakcję.

Wreszcie znalazłam się w osadzie spektaklu, który mi zupełnie odpowiada.

Życzę Wam, abyście wkrótce mogli powiedzieć o swoim życiu to samo.

---

Mira U.

Pozytywnie

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz