16 stycznia 2011

Poznaj sekret, dlaczego jesteś najważniejszą osobą na świecie

Poznaj sekret, dlaczego jesteś najważniejszą osobą na świecie

Autorem artykułu jest Krzysztof Trybulski



Jesteś najważniejszą osobą na świecie? Masz co do tego jakieś wątpliwości? Sprawdź, dlaczego inni ich nie mają!
Niektórzy ludzie twierdzą, że nie wyznają żadnej religii, a jednak posiadają bardzo konkretne poglądy na otaczający ich zewsząd wszechświat.

Ci sami ludzie obawiają się powiedzieć innym prawdę o sobie. Nie chcę się szerzej rozpisywać na ten temat, jednak chciałbym abyś wiedział, że przyzwolenie do równości jest bardzo ważne.

Jestem człowiekiem, który posiada umysł oraz ciało a mój światopogląd (wykluczający istnienie Boga kościelnego) nijak ma się do wielkiej miłości, która jest moim głównym dążeniem życia.

Jestem bardzo ważnym człowiekiem i jestem dumny z tego, że mogę Ci to przekazać!

Tak samo ważny jesteś Ty a nawet ważniejszy, ponieważ gdyby nie było Ciebie, nie napisałbym tego krótkiego artykułu. Gdybyś nie istniał, dla kogo miałbym go napisać?

Nie – nie przewidziałeś się. Jesteś najważniejszą osobą na świecie i mówię Tobie to ja: Trybulski Krzysztof, lat 20.

Nigdy nie zapominaj o tym, że wszyscy jesteśmy dla siebie (a przynajmniej powinniśmy być) najważniejszymi ludźmi na świecie. I to nie dlatego, że ludzie są różni ale dlatego, że naszą matką jest Ziemia a ludzie są wszystkim: biznesem i życiem.

Bez nas/bez Ciebie nie ma niczego.
Bez nas czyli zarówno bez Ciebie jak i beze-mnie.
Bez Ciebie czyli właśnie bez Ciebie!

Bez Ciebie nie ma sukcesu.
A więc sukces jest częścią Ciebie.

Życzę Ci, abyś nigdy o tym nie zapominał.
---

Publikacje mojego autorstwa
Sukces jest FUN


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz