11 grudnia 2010

Podejmujesz wyzwanie?

Podejmujesz wyzwanie?


Autorem artykułu jest Jakub Drzewiecki




Chcę w tym artykule dać motywacyjnego "kopa" wszystkim, którzy ciągle analizują, zniechęcają się i w konsekwencji rezygnują nie dając sobie szansy. Wiem, że wielki sukces może zrodzić mały impuls w postaci jakiejś książki, rady lub...artykułu;)

Postanowiłem, że osiągnę niezależność finansową. Mało tego – że osiągnę to już do końca roku 2010. Piszę Ci o tym ponieważ jestem pewny, że tak się właśnie stanie. Dlaczego? Bo mam w głowie wizję upragnionej rzeczywistości i pragnę tego tak mocno, że zrobię wszystko by to osiągnąć. Mogę pracować bez wytchnienia, od czytania kolejnych książek może mi już pękać czaszka, ale… ja akceptuję to i mimo tego nie rezygnuję.


Może powiesz: „co mi do tego, to Twoje życie”. Jasne, ale ja chcę wciągnąć Cię w mój niecny plan:) Chcę byś ty także podjął/podjęła decyzje o tym, że osiągniesz swój cel. Jeśli jest to niezależność finansowa, możemy zrobić to wspólnie i po to właśnie do Ciebie piszę.


Nie myśl teraz nad tym w jaki sposób tego dokonasz. To teraz nie ważne, ważne byś podjął/podjęła decyzje. Prawdziwą decyzje. A co ona oznacza? To, że nie bierzesz innej możliwości pod uwagę niż osiągnąć to, czego pragniesz i decydujesz się pokonać wszystkie problemy (które na pewno się pojawią) w drodze po sukces.


Pamiętaj: „Twój los kształtuje się w momentach podejmowania decyzji.” Jedna decyzja potrafi zmienić absolutnie wszystko, potrafi zmienić bezdomnego w bogacza, pesymistę i ponuraka w człowieka tryskającego radością i optymizmem i tak dalej.


Ćwiczenie:


Chcę byś teraz pomyślał/a jaki był ostatni rok, dwa lata i 5 lat. Czy Twoje cele zostały zrealizowane? Jeśli nie, to czy zrobiłeś/aś wszystko by to osiągnąć? Czy dołożyłeś/aś wszelkich starań?


Pomyśl teraz jak wyglądałoby Twoje życie gdybyś wszystko zrealizował/a? Czy byłoby ono szczęśliwe, dostatnie i satysfakcjonujące? Jak dokładnie by wyglądało? Opisz to. Poczuj tą ogromną radość i jednocześnie zawód z tego, że nie osiągnąłeś tego.


Wiedz, że podjęcie decyzji dążenia do jakiegoś celu pociąga za sobą serie wydarzeń. Pisał o tym Kamil Cebulski jako „Efekt Motyla”. Ty też możesz osiągnąć wielkie rzeczy nawet jeśli to co robisz teraz wydaje się małe, nic nie znaczące. Może to jednak wywołać burzę, która zmieni Twoje życie.


Cele zazwyczaj nie są łatwe do osiągnięcia, co nie oznacza, że są skomplikowane. Sekret sukcesu można określić w następujący sposób.


1. Zdecyduj jasno jakiemu celowi (lub celom) się całkowicie poświęcisz.


2. Znajdź w sobie palące pragnienie osiągnięcia go i wole podjęcia wszystkich możliwych działań.


3. Obserwuj co się sprawdza, a co nie.


4. Zmieniaj swoje poczynania tak by wykorzystywać maksymalnie wszystko co podsuwa Ci życie.


5. Myśl pozytywnie i nie poddawaj się dopóki nie dotrzesz do miejsca w którym chcesz się znaleźć.


6. Stale się ucz, rozwijaj oraz zagłębiaj w swojej pasji.


Mam nadzieję, że po przeczytaniu tych kilku słów zdecydujesz wziąć się w garść i osiągnąć swoje cele. Jeśli chcesz zrobić to wraz ze mną – zapisz się na mój kurs. Trzymam kciuki, wiem, że Ci się uda!



---

Darmowy kurs o którym wspominałem:
www.sukces.ayz.pl



Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz